Wie is wie?

Jurgen Holvoet, aangenaam!

° 29/05/1985
Schoenmaat 43

Freelance all-round marketing kerel by day, barbier in mijn eigen single chair Mom’s & Pop’s Barbershop by night. Mede-eigenaar van baardmerk Leonis Barbam in between.

Daar tussen in ben ik vader, wederhelft & natuur nerd. M’n dagen doorspek ik met muziek & flauwe woordmoppen.

Professioneel ben ik ook: je kan rekenen op intussen bijna 20 jaar ervaring in marketing. In mijn afwisselende loopbaan zat ik aan verschillende kanten van de tafel als marketeer, in zowel B2B als B2C omgevingen. Ik werkte bij een distributeur van fitnessmateriaal, zat mee aan het marketingstuur bij een Belgisch BBQ-merk én hielp bedrijven strategisch groeien in een communicatiebureau.

Het leerde me samenwerken met héél wat mensen: van zaakvoerder tot fotograaf, van developer tot graficus. Projecten groot en klein passeerden de revue. En toen werd het tijd om op eigen benen te staan: enter Waltzing Matilda.

En die ‘ons’?

Als freelance marketeer is het team vrij klein. Toch spreek ik in het koninklijk meervoud, da’s durven. Waltzing Matilda is namelijk niet altijd een one-man-show. Ik omring me met een vaste ploeg: een grafisch vormgeefster die design bij de horens pakt, een developer die me altijd een stapje voor is én een extra fotograaf die momenten vastlegt.